Monday, July 6, 2009

Hejsan Likström!

Så nu när helgons forum har varit nedlagd i drygt en vecka eller så har jag äntligen lyckats fått mig ett konto på Likström.se. Det var banne mig på tiden för mitt beroende av att tjata med folk på internet drev mig nästan till vansinne! Ok, så himla illa var det väl inte men ändå.

Cred till Likström.se's crew som lyckats fått upp deras beta version så pass snabbt. Japp, det är buggar och man loggas ut lite titt som tätt men det får man ha tålamod med. Det är en helt ny plattform och med tanke på hur kvickt de var tvungna att köra igång så räknar jag med buggar en bra tid framöver. On the flip side så är man nu då tillbaks till internetargumentationer så buggar är inget som stör mig nämnvärt.

Ser fram emot ett community som blir lika framgångsrikt som helgon en gång var.

No comments:

Post a Comment