Wednesday, July 1, 2009

Tack och hej Helgon.net/se

Loggade in idag och nu kan man inte längre nå forumen via sökfunktionen längre heller. Det är från min synvinkel sista spiken i kistan. När folk blir less på att använda det värdelösa planket så kommer det inte finnas många kvar på helgon. Jag kommer att behålla mitt konto för säkerhets skull, men lär inte logga in mycket mer. När Likström väl är uppe och funkar så droppar jag helgon.

Jag har försökt regga ett konto på Likström varje dag denna vecka utan någon större framgång. De har en beta version som ligger ute men eftersom jag inte kan bli medlem så kan jag ju heller inte kolla in den nya plattformen. Mitt tålamod börjar lida mot sitt slut där med. Jag har full förståelse för situationen och borde ha tålamod men måste ju vara ärlig. Ska googla ett tag och se om det inte finns några andra diskussionsforum tillgängliga.

Tycker inte att det finns mycket mer att nämna om detta.

No comments:

Post a Comment